Kenanganku

| Date: 2007/06/22 |
tag oleh Chot mengenai kenangan foto semasa kanak-kanak

kalau nak ikutkan zaman dulu-dulu memang susah sedikit aku nak dapat bergambar seperti sekarang, dulu-dulu kalau nak ikutkan kos cuci dan beli filem disamping harga kamera memang ayah aku tak suka nak habiskan wang perbelanjaan harian kami untuk ke situ pada masa itu, tapi sekali sekala tu ada jugaklah ayahku mengambil sedikit gambar kenangan diantara kami dan semasa aku berusia 2 tahun dahulu



masa ni aku adalah anak yang paling bongsu sebelum adik aku awie lahir pada tahun 1986 dan topek pada 1989..aku yang sedang memegang senapang itu, di sisi aku adalah abang iwan dan kakak ku kak ilah, seorang lagi paling kanan tu sepupu aku dari teluk intan. kenangan ini dirakamkan di hadapan beranda rumah nenek aku



gambar solo aku semasa berusia 2 tahun, di Muzium Taiping..tak fokus langsung muka dan mata aku kat kamera, tak pandai lagi masa tu..solo lagi masa tu

saja nak selitkan gambar terbaru Muzium Taiping yang aku ambil pada tahun lepas (atas permintaan Kak Noamie)


gambar ni kira berhampiran dengan tempat yang sama aku bergambar 21 tahun yang lalu, masa ni dah ada couple dah..



di rumah Arwah Tokwan aku di kampung Pt Lebai Akhir, Tg Piandang, pada usiaku ketika itu 5 tahun..aku yang berbaju biru itu..ditengah abang aku, abang iwan dan paling kiri ialah sepupuku atikah yang kini berada di Sri Gombak..

14 comments:

AiRynnz said...

amboi...ader ati nak jdk soljer ker time kekanak dulu ni fysal :)
tp cumil mmg la dak kecik ni...hihihihi

Merakemas said...

Errrkk suka nya tengok gambar-gambar ko orang masa muda-muda dudulu....Paling best muka ko pakai baju Melayu biru tu....cukup klasik akak tengok....comel....Anak ko nanti mesti lagi comel....akak gerinti nih.....

meera said...

ada budak comei arrr kat sini... nak culikkkkkkkkkkk... tambah koleksi budak2 comei yg telah diculik :p :p :p

fysal said...

to kak meera- tak yahlah culik..dia dah jadi laki orangpun kak meera

to merakemas- minta2lah doa merakemas menjadi dan makbul..memang nak tgk anak sulong kami ni comel bangat masa dilahirkan

to airynz- comel cam siap tu airynz??

hOtMaMa said...

hahaha..sangat chumel lar..

chot said...

la muka ko xberubah la...mmg senal kenal la...hehehe

fysal said...

diorang kata muka aku masa kecil lain sekarang lain..my wife juga cakap cam gitu..tapi aku rasa tak jugak chot

fysal said...

to hotmam..thanks

.::{ uMIe }::. said...

alala tomeiinyer... muka fysal x berubah dr kecik sampai skrg.. :p eh! tp skrg dh kureng sket kecomeilan fysal la... =))

fysal said...

dah besor ni dah debab dah mie

Reez said...

Fysal..

Amboii.. Bukan main lagi ye posing sambil pegang senapang! Heheheeee..

Anyway, memang cute gambar mase kecik dulu...

Uihh... Gambar lain pun masuk sekali? Heheheeheeee

Ainul said...

slamat datang ke taiping bandar warisan..hehe..slalu dating sane ye?

fysal said...

cerita lama kak ainul..itu dulu..skrg dah nak jadi papa & mama plak

shunjike7 said...

hahaha Muzium Taiping yang bagi aku tak pernah berubah dari masa aku kecik sampaila sekarang nie...tetap sama aje macam tue

 
Copyright @ 2009 In My Life: Kenanganku | Design By: iEn | Best Resolution: 1024x768px | Best View: Best View: Firefox | Top