Bagan Datoh

| Date: 2007/10/22 |
Mulanya niat aku hari ni ke bagan datoh untuk menghadiri jamuan Aidilfitri yang diadakan oleh orang kuat Parlimen Bagan Datoh iaitu Datuk Zahid Hamidi, malangnya, aku dan abang Pin tersilap 'timing' kerana jamuan itu diadakan pada pukul 10 pagi hingga 1 tghhari, kami plak sampai dah pukul 3pm sebab kata abang Pin setiap tahun kebiasaannya Datuk Zahid Hamidi akan mengadakan majlis rumah terbukanya pada sebelah petang begini..itulah yang di namakan tiada rezeki..

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

kalau korang sampai ke pekan Bagan Datoh, cuba2lah cari pokok kelapa@Nyior bercabang ni di sini..tapi awas, mendongak semasa memandu, jangan sampai terbabas ke dalam Parit

3 comments:

angel_baik said...

uniknya pokok kelapa tu... kenapa yang lagi sebatang tu tak der daun?

fysal said...

dah mati agaknya..di jalan antara tanjung piandang dan titi serong ada satu lagi pokok kelapa macam ini

laLuna said...

luna tak penah nampak pun fysal..jarang sampai ke sana, selalunya sampai kg sg batang je..umah makcik..umah nenek kat simpang tiga rungkup tu dah pun takde, sejak nenek meninggal 4 tahun lepas

 
Copyright @ 2009 In My Life: Bagan Datoh | Design By: iEn | Best Resolution: 1024x768px | Best View: Best View: Firefox | Top