Settle

| Date: 2007/11/29 |
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

AKhirnya settle juga semua masalah yang melanda kereta aku semalam..boleh tahan jugak bini no dua aku ni kopak duit dari poket aku....nak buat camner, kat sini kau ajerlah buah hatiku yang aku ada..nasib baiklah ko ada, boleh jugak aku nak ulang alik nak jumpa keluarga aku setiap 2 minggu sekali di Utara Perak....

3 comments:

taiko said...

aik, da jd kartun gambar kerete? ekeke

fysal said...

testing menjadi..aku dah boleh crack dah mcm ko ckp tu

TokNabe said...

Tak per...kopak duit pun utk kepentingan sendiri jugak tu. Janji semua beres dan boleh digunakan.

 
Copyright @ 2009 In My Life: Settle | Design By: iEn | Best Resolution: 1024x768px | Best View: Best View: Firefox | Top