Ekpedisi Belum TORC 2009-camp site

| Date: 2009/04/29 |
Photobucket

S
ebelum sampai ke tapak perkhemahan, kami merentasi sebatang sungai yang amat jernih dan tenang airnya,

Photobucket
mesti banyak ikan yang sedap-sedap menghuni di sungai ini, sungai ini merupakan salah satu cabang dari tasik Banding

5 comments:

CT Delima said...

boleh mandi2 ker dalam sungai tu fysal huhuhu.kalau zaman budak2 dulu kan. Kat Pasir Pelangi kat JB.kat tempat k.ct lahir lah.ada anak sungai gak.tapi dah di besarkan sedikit dan jadi macam kolam mandi.air tu jernih sgt2 sampai bole nampak ikan dalam tu.bila malam jer mesti ada org dok tangkap ikan dalam tu... seronok ingat zaman dulu2 kan.

sekarang mana2 sungai mesti dah tercemar kan.kalau x dijaga jadi lah macam tu.

fysal said...

boleh..fysal tgk ada orang mandi manda kat sungai tu..

*shay* said...

dalam ka dak nih... best ooo kalau berkubang...

teringat masa kecik2 dulu suka duk berkubang dalam parit ngan 2 bijik nyok

fysal said...

x dalam sangat fysal tgk..diorang berdiripun kat paras dada ajer di tgh sungai tu

JAMILKUCING said...

Askm aduh fysal rindunya suasana kampong. jernih nya air. rasa nak jadi cam waktu budak budak dulu.kat pasir tu korek dan tutup diri dalam pasior.

 
Copyright @ 2009 In My Life: Ekpedisi Belum TORC 2009-camp site | Design By: iEn | Best Resolution: 1024x768px | Best View: Best View: Firefox | Top