Bergambar kenangan

| Date: 2009/05/01 |
Photobucket

B
ergambar kenang-kenangan sebelum bergerak keluar, InsyaAllah dalam bulan 5 nanti ada lagi xpdc yang akan dianjurkan di Perak

Photobucket

cuma aku sedih, bila dah masuk ke sini barulah aku nampak betapa hutan di negara kita sedang terancam dengan aktiviti pembalakan yang tidak terkawal, betapa rakusnya manusia mengaut keuntungan, tanpa mereka sedari, bahawa khazanah yang berusia ratusan bahkan ribuan tahun ini musnah dan lenyap bengitu saja dengan sekelip mata di tangan mereka yang tamakkan harta dan kekayaan tanpa mereka pedulikan khazanah ini juga amat penting untuk generasi pada masa akan datang.

10 comments:

boboiz said...

pencinta alam nie...bagus..

fysal said...

mestilah..alam dan manusia tidak boleh dipisahkan..macam subjek buku teks dulu2 tu..

Bro_mie said...

wow best tul outdoor actvt mcm ni...tingat zaman2 bujang dulu

jemput fysal amik award kat blog bro tanda t.kasih atas kunjungan ke blog bro!

fysal said...

terima kasih..bro mie..terima kasih atas penghargaan anda :D

Nadia Yuna said...

baru balik kem. best3. hutan adalah sangat fresh dan comel. rasa macam nak makan je semua daun tu. Selamat makanan ade banyak lagi. huhu

fysal said...

dahsatla dia..semua daun dia nak makan..nnt tak pasal2 pening hehehe

hidayah said...

waa...sonok yer ber xpdc...

fysal said...

memang best yaya

TokNabe said...

gondol sangat bukit2 tu... nak besar amik masa berpuluh tahun. Nak tebang amik masa 10 minit je...

fysal said...

bukan puluh tahun,,mungkin makan ratusan tahun tok nabe

 
Copyright @ 2009 In My Life: Bergambar kenangan | Design By: iEn | Best Resolution: 1024x768px | Best View: Best View: Firefox | Top