durian is back

| Date: 2009/05/13 |
Photobucket

K
etika melalui jalan lama Kulim-Sg Petani, tiba2 aku ternampak pulak orang menjual durian ditepi jalan, memikirkan dah lama aku tak makan pulut durian, maka akupun membeli 3 biji durian yang dijual dengan harga RM 4 sekilo, menurut mereka yang menjual durian ini, kata mereka durian ini dimport dari Bentong, Pahang, di Perak, teman tengok buah durian di sini masih belum gugur lagi, tapi kebanyakkanya dah berbuah dan menunggu masa untuk gugur aje, tak sabar teman menunggu musim durian gugur di Perak plak..

8 comments:

TokNabe said...

Time tak ada ni memang mahal giler harganya, besok2 kalau dah berlambak harganya main sen2 je. Tapi tak kisahlah sebab lama tak merasa, mahal pun mahallah.

fysal said...

dalam rm25 gak aku beli 3 biji tadi

echah_syed said...

kalo kat sabah sebijik rm25 huhu.. :(

Framestone said...

yeh yeh tempoyak he..23x

::HaMpArAn HaTiKu:: said...

cedapnyeeeeeeeeeeeeeee...durian...

*shay* said...

sedap lak tgj iqah makan durian tu... :D

✖Naz|Rawkst✯r✖ said...

amboi..sedapnye die melantak/ahha

MeLLmeRaH said...

ermmmm...sedap nye durian..nak ciket!

 
Copyright @ 2009 In My Life: durian is back | Design By: iEn | Best Resolution: 1024x768px | Best View: Best View: Firefox | Top