Jom Buat Char Koey Teow

| Date: 2009/05/08 |
Photobucket

S
ekarang makin senang kalau nak buat CKT, dah ada perencah untuk buat CKT, cuma sediakan bahannya aje. cara nak buat dah siap tersedia di perencah ni

Photobucket
tapi aku ubah suai sikit mengikut selera aku dengan menambah sedikit kicap kipas udang..boleh tahan...sedap jugak..

nak beli perencah tu??..perencah tu haku beli dengan herge RM 5.70 sebotol..

4 comments:

Myza Pesona said...

Wah best tu ada perencah CKT! Senang! Boleh buat CKT sendiri! Tapi kat KL ni tak jumpa lagi la! Brand apa ye? Ni mesti hasil IKS kan! Keluaran Bumiputera dan tentunya HALAL kan!Boleh poskan kat KL tak?

fysal said...

memang produk iks keluaran bumiputra..dah tentu halal..eh xde lagi ke supplier di sana??klu x de boleh fysal bawak gi buat berniaga jadi pembekal di sana :D

SPY AMAN 0007 said...

tapi boss..dia punyer rasa ada sikit longgar...tarak sama macam char kueh tiaw Along..belakang Petronas Parit Buntar. Itu baru betul betul kaw..maa

nieja said...

wow!
bestnye..
mane de jual prencah ni

 
Copyright @ 2009 In My Life: Jom Buat Char Koey Teow | Design By: iEn | Best Resolution: 1024x768px | Best View: Best View: Firefox | Top