Semangat Wonderpets

| Date: 2009/05/04 |
Photobucket

W
abak wonderpets dah mula menular di jabatan tempat aku bertugas..tapi memang betui juga..tugas sebagai "social worker" cam aku ni memang memerlukan satu team yang bagus disamping kerjasama dan semangat kerja berpasukan..kalau tak yang menjadi mangsanya bukan orang lain..orang awam yang sedang sakitlah yang akan menjadi mangsanya...kepada anggota kementerian kesihatan dari unit dan jabatan yang lain..jangan terlalu berkira sangat dalam memberikan tugas korang..apa Yang penting?? Kerja Sama

6 comments:

::HaMpArAn HaTiKu:: said...

ya ya ya ya ...kerjasama itu penting...
ngee~~
slmt bertugas

fysal said...

betui tu

Framestone said...

tertibe aku pun semangat jugak huhuhu

fysal said...

semangat apa tu??

SiS-lin said...

bagus ni lagu ni..ank2 yg x suke nyanyi dh pandai klu tgk dn dngr lagu ni....heheheh

chii said...

ahaha..
ape yg penting..
kerjasamaaa...
sgt layan ar wonderpets ni :p

 
Copyright @ 2009 In My Life: Semangat Wonderpets | Design By: iEn | Best Resolution: 1024x768px | Best View: Best View: Firefox | Top