Kena Cucuk

| Date: 2007/11/14 |
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

diam tak diam dah nak masuk 2 bulan usia Iqah sekarang, hari ini aku sempat membawa anak aku untuk suntikan imunisasi dan vaksin, dulu aku hafal suntikan-suntikan untuk anak2 ni, tapi bila dah lama tinggal bidang KKIK ni, akupun dah lama tak update jenis vaksin dan suntikan yang perlu diberikan sebelum usia anakku mencecah dua bulan, aku mendapat tahu sekarang regim yang digunakan skrg adalah jenis Tritanrix pulak..suntikan ini merupakan dos pertama yang perlu anak aku ambil hari ini

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Bergemalah Klinik Selekoh hari ni bila anak aku meraung.....

1 comments:

arsaili said...

kesian iqah...takpe semoga sihat membesar bagai johan

 
Copyright @ 2009 In My Life: Kena Cucuk | Design By: iEn | Best Resolution: 1024x768px | Best View: Best View: Firefox | Top