hari Ulang Tahun Kelahiran

| Date: 2007/11/13 |
hari ini genaplah usiaku meningkat kepada 24 tahun, dah makin tua aku, pada seusia begini pasti ramai dikalangan remaja seperti aku yang mungkin sudah berjaya dengan kerjaya masing-masing, dan tak kurang juga masih ada remaja seusia begini lagi yang tercari-cari hala tuju hidup ini. Apapun yang aku miliki kini, aku amat mensyukuri nikmat dari yang Maha Esa kerana mengurniakan aku rezeki yang baik pada usia sebegini.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

pastinya aku amat merindui pipi anakku yang tembam itu selepas minggu ini kerana dia akan mengikuti ibunya ke Selama selepas ini...


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Hadiah yang paling bernilai dari Isteriku pada hari ulangtahun kelahiranku kali ini, sebuah Jam tangan Casio yang menggunakan tenaga solar, memang dah lama aku mengidamkan untuk memiliki jam tangan model ini, Terima Kasih Isteriku...

3 comments:

arsaili said...

happy birthday..May Allah bless u..cute nya si baby tuh

TokNabe said...

Selamat hari jadi sdr.....24 tu belum tua lagi tapi bukan boleh dikatakan muda juga. Moga ceria dan bahagia sokmo.

fysal said...

thanks tok nabe & mr arsaili

 
Copyright @ 2009 In My Life: hari Ulang Tahun Kelahiran | Design By: iEn | Best Resolution: 1024x768px | Best View: Best View: Firefox | Top