menyambut ayahda & ibundaku

| Date: 2009/04/08 |
Photobucket

K
epada semua abang,kakakku dan adikku, ingin ku khabarkan di sini, Ayahda dan ibunda telah selamat tiba di rumah Titi Serong pada jam 10.53 pm tadi..

Photobucket
sebelum pulang singgah makan di restoran Mee Rebus Ramli di Taman Perpaduan, Ipoh, memang femes restoran ni di sini..Terima Kasih kepada Abang Iparku yang sudi membuat 'open table' malam ni..

Photobucket
seingat aku masa aku study di sini dulu, aku pernah singgah sekali di restoran ni..masa tahun 2004 dulu,,

Photobucket
anak aku biasalah, dah jumpa sepupunya memang tak boleh duduk diam punye..

Alhamdulillah, keadaan ibunda dan ayahdaku adalah sihat sejahtera setelah pulang dari tanah suci semalam.

2 comments:

Meooo Comicore Club said...

yup!!! :)

JAMILKUCING said...

Entah le hajat hati aku le. nak balik duduks elam. beli tanah di kampong buat umah duduk ,beribadat. tunggu mati hehehe. koje.motong getang.eh boleh ke aku.

 
Copyright @ 2009 In My Life: menyambut ayahda & ibundaku | Design By: iEn | Best Resolution: 1024x768px | Best View: Best View: Firefox | Top