big wings

| Date: 2009/05/21 |
Photobucket

O
rang kata, kalau ada rama-rama masuk ke rumah, ada tetamu nak datang

tapi kalau rama-rama masuk ke jabatan aku bertugas aku tak hairan..sebab jabatan kecemasan ni tak pernah aku lihat semasa aku bertugas selama 7 atau 14 jam tak ada langsung pesakit yang datang ke jabatan kecemasan, kalaulah berlaku situasi tersebut memang pecah rekod lah dalam pengalaman aku bertugas,

2 comments:

MA UK11/2002-2005 said...

hang tau x, unit kecemasan hospital pekan penah xde sorang pun patients datang. Hehehe, hang tentu ingat aku dok mlawak kn? Smua crite nie tul blake. Ianya terjadi masa kitaorng baru2 pindah ke Hospital baru. Masa tue, dua2 hospital bukak. Jadi of courselah smua org tuju ke hospital lama...

fysal said...

mamat kira pecah rekodlah ko masa kerja ari tu

 
Copyright @ 2009 In My Life: big wings | Design By: iEn | Best Resolution: 1024x768px | Best View: Best View: Firefox | Top