cerita pasal jalan

| Date: 2009/05/19 |
Photobucket

M
ungkin bagi sesetengah orang sedar mengenai nombor siri yang di letakkan di tepi jalan, mungkin juga yang tidak peduli akan apakah fungsi disebalik angka yang tertera di tepi jalan itu....


View Larger Map

sebenarnya angka tersebut amat berguna dan berfungsi bagi memudahkan kita memahami dengan lebih jelas mengenai jalan yang akan kita pilih dan kita lalui sama ada jalan yang di pilih adalah jalan pintas atau jalan jauh disamping dapat membantu kita mengetahui di manakah lokasi yang hendak dituju, angka-angka ini menunjukan jalan tersebut yang diselanggara oleh JKR..jadi dengan menggunakan google map dan berpandukan no siri jalan yang terpapar ditepi jalan disamping lokasi yang hendak dituju selain mengikuti signboard yang disediakan, InsyaAllah, pasti anda tidak akan sesat walaupun pertama kali tiba di kawasan yang tidak pernah anda lalui itu..

Photobucket
agak-agak korang..di manakan lokasi aku mengikut nombor siri ini??

6 comments:

JIVEBUMZ said...

sebelum nie tertanya2 jugak apa ke fungsi nye..hihi

neway salam kenalan i link ur blog ok

MeLLmeRaH said...

tak penah terfikir nak fikir pun...

MeLLmeRaH said...

kat bukit mertajam? betul ke?

fysal said...

salah tu..

iEn said...

oh gitu rupenye..

fysal said...

tapi x semua juga angka ni di update dalam google map..cam contoh 171 tu aku tgk x de lagi dalam google map....tak tahu plak dalam gamin gps??

 
Copyright @ 2009 In My Life: cerita pasal jalan | Design By: iEn | Best Resolution: 1024x768px | Best View: Best View: Firefox | Top