cara aku

| Date: 2009/08/26 |
Photobucket

Cara aku nak kekalkan kecergasan badan dari letih ketika berpuasa ialah dengan mengambil dua bungkus ORS ketika berbuka dan juga bersahur..insyaAllah, badan x rasa letih sangat walaupun x minum air lebih dari 12 jam
Photobucket

dengar cerita, tamiflu sekarangpun dah tak boleh nak lawan virus A H1N1, sebab virus ni dah mencipta evolusi gen yang kuat dan rentan terhadap antivirus jenis ini...

3 comments:

Framestone said...

salam...

teman hanya bersahur dgn air masak je... (tp xde la cergas mane pun time siangnye)

cuma awal2 pg mmg xleh nk masuk pe2 dlm perut...taku naik kul 9pg dah rase lapo balik

JAMILKUCING said...

Fysal abg jamilantar ko kad raye.atas name fysal hospital daerah selama perak.harap ko dpt k. mesti balas tau. hehehehe

Blogger said...

Been using AVG protection for a couple of years now, I would recommend this Anti-virus to all of you.

 
Copyright @ 2009 In My Life: cara aku | Design By: iEn | Best Resolution: 1024x768px | Best View: Best View: Firefox | Top