Projek terbaru adik aku

| Date: 2007/03/29 |

lepas abis ajer SPM, sementara menanti panggilan mana2 tempat, adik aku memanfaatkan masa terluangnya dengan membuat set kerusi dan meja simen ferro..


tak sangka adik aku cepat belajar bab-bab begini, kalau aku. mesti hancur punya nak buat benda2 gini..sebenarnya adik aku telah mengikuti kursus jangka pendek di masjid jamek Titi Serong anjuran Pusat giat Mara Gerik...

pas ni kalau aku nak buat taman mini kat rumah aku, boleh lah minta tolong adik aku buatkan set kerusi meja simen ferro ni..adik aku kata satu set ni di jual dgn harga RM 500 ngam-ngam..

walaupun adik aku ni minat sains dan kejuruteraan, tapi aku tetap kagum dengan kebolehan dan bakat seni yang ada pada adik bongsu aku sorang ni..berakhirnya SPM adik aku pada tahun lepas, bererti berakhirlah anak2 abah dan mak aku di bangku persekolahan..mungkin pas ni tunggu adik aku ni study ke peringkat IPT plak..abang-abang dgn kakak ko dah lepas dah dari tanggungan mak abah..for young little brother..good luck for your dream..i'm always support you..-abang baik..

untuk ke laman blog masjid jamek titi serong..boleh lah klik SINI

0 comments:

 
Copyright @ 2009 In My Life: Projek terbaru adik aku | Design By: iEn | Best Resolution: 1024x768px | Best View: Best View: Firefox | Top