Day 2

| Date: 2007/09/19 |
Alhamdulillah, perkembangan Faiqah di sisi ibunya semakin sihat tanpa sebarang masalah kuning (jaundice). Besok Intan dan Faiqah boleh dibenarkan pulang, dan aku akan membawa mereka berdua keluar dari Langkawi untuk berpantang di rumah ibu mertuaku di Sg Petani, Kedah.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Faiqah dengan siapa tu?? itulah anak Saudara YM Sultan Kedah..sebelum aku melangkah keluar meninggalkan Pulau Langkawi...satu kenangan buat Tunku sebab sempat juga menatap dan bermanja bersama Faiqah sebelum bersara pada tahun hadapan,

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

sampai tak sedar Faiqah di dukung Oleh Pak Tunku hari ni

5 comments:

arsaili said...

tidor jer kerja dia ek...awal2 lagi dah jauh perjalanan baby faiqah ni..moga nanti bole menakluki dunia..ehehe

TokNabe said...

Ciri orang yang lahir pada bulan SEPTEMBER.

- sangat bersopan santun.
- mudah bertolak ansur.
- sangat cermat teliti dan teratur.
- suka menegur kesilapan orang
lain dan mengkritik
- pendiam tapi pandai bercakap.
- sikapnya sangat cool.
- sangat baik dan mudah simpati.
- sangat prihatin dan berperinci.
- amanah, setia dan jujur.
- kerja yang dilakukan sangat
sempurna.
- sangat sensitif yang tidak
diketahui.
- orangnya banyak berfikir tapi
pendiam.
- daya pentaakulan yang baik.
- otak bijak dan mudah belajar.
- suka mencari maklumat.
- kawal diri dari terlalu
mengkritik.
- pandai mendorong diri sendiri.
- mudah memahami orang lain (daya
firasat yang tinggi).
- simpan rahsia.
- suka sukan, hiburan dan
melancung.
- kurang menunjukkan perasaannya.
- terluka hatinya sangat lama
disimpan.
- terlalu memilih pasangan.
- sukakan benda yang luas.
- kerja bersistematik.

Banyak ciri2 yang baik, semoga selamat semuanya.

sitilina said...

tahniah fysal & intan!

semoga faiqah menjadi anak yg solehah.
alhamdulillah~

ILA said...

eeeiiiiii!!gerammmmmnyaaaa!!!!
mlihat baby faiqah!!!
alahhhh...auntie ingat bley jumpa kat december nanti kat langkawi..
tapi 'papa' & 'mama' faiqah dah pindah lakkk..time tu..
so x dptlerrrr..abg syamil & k.syasya nak main2 dgn faiqah:(

faisal, kalau dah confirm pindah kat perak nanti, habaq kat akak ye alamatnya:D
mana tauuu..kalau akak k arah sna , bley bjumpa u all:D

fysal said...

ok kak ila nnt fysal inform kak ila alamat terbaru fysal..

tok nabe..wah panjang jela penerangan dari tok nabe..thanks tok nabe..

stilian..insyaAllah..itulah semua harapan ibu bapa

harapan yang tinggi arsaili..InsyaAllah..

 
Copyright @ 2009 In My Life: Day 2 | Design By: iEn | Best Resolution: 1024x768px | Best View: Best View: Firefox | Top